بهترین پست این وبلاگ

یک بازی راه انداخته‌اند که هر کسی بهترین پست وبلاگ‌اش را انتخاب کند. البته کسی ما را دعوت نکرده ولی خوب گفتیم همه دروبلاگ بهترین پست بهترین پست‌شان را زده‌اند. من هم پریدم وسط. سلام علیکما
این هم بهترین پست من درباره متلک

3 دیدگاه

دسته خودنوشت

3 پاسخ به “بهترین پست این وبلاگ

  1. بچه مخفی

    آقا من مدت ِ پنج سال گراش زندگی میکردم! حدود ِ دوازده سال پیش رفتیم از این شهر! اینجا دنبال ِ نوشته هایی درباره ی گراش ِ جدید گشتم، ولی چیزی نیافتم! بهرحال خوشحال شدم وبلاگ ِ یک گراشی رو دیدم;)

  2. مدآ

    من و متلک به هيمه!

    این رو شنیدید؟…
    ضابطيان: سلام يانگوم خانوومي…خونَواده خوبن؟
    يانگوم : مصاحبه نمي کنم
    ضابطيان: کي خواست مصاحبه کنه حالا تو هم شورش رو در آوردي
    يانگوم: ما اصولا از نمک زياد استفاده نمي کنيم ،از نظر علم طب فشار خون را بالا و از نظر آشپزي غذا رو غير قابل خوردن مي کنه
    ضابطيان :حالا قهر نکن، بيا اين» صحبت نو» رو بگير يه عکس بندازيم مي خوام يه مصاحبه ازت توش چاپ کنم
    (شماره مرداد را به ياد داريد…مصاحبه)

  3. آکوا

    ما که رفتیم
    خداحافظ شما باد

پاسخی بگذارید

