قصه‌های محمود3- کارشناس فوتبال

بازار جام ملت‌های اروپا داغ است و با وجود این که مثل سگ سرم شلوغ است بعضی بازی‌ها را نمی‌شود از خیرش گذشت. خود جام ملت‌ها مهم نیست.

یکی از انواع محمود در یکی از فرم‌های اینترنتی لطف کرده بود نوشته بود «یا هلند یا اسپانیا، زیادی زور نزنید، حدس‌های من همیشه درست از آب دراومده» با وجود این که به هیچ کدام از این دو تیم دلبستگی نداشتم. با توجه به این که محمود موردنظر گفته بود که تا حالا تمام حدس‌هایش درست از آب درآمده با خود گفتم که رد خور ندارد یکی از این دو قهرمان می‌شود. خلاصه طرف هم محمود بود و حتی اگر نظر مخالفی هم باشد باید به دیده محمودیت طرف، کظم غیض کرد (به کسانی که با سرچ ویروس کظم غیض به اینجا آمده‌اند خسته نباشید می‌گویم و توصیه می‌کنم از این به بعد روی فلش و درایو‌های خود دابل کلیک نکنید و آن را از طریق Explorer باز نماید. نویسنده این ویروس هم یک نوع محمود بوده است.)

برگردیم به حکایت فوتبال، توپ چرخید و آزادمنشان هلندی به مافیای روسی خوردند (از ذکر نوع آزادمنشی هلندی‌ها معذورم) محمودجون این جوری نوشته بود:

«امروز وقتي تو اخبار شنيدم برنده ي ايتاليا و اسپانيا با روسيه بازي ميكنه خيلي حالم گرفته شد.
تا حالا بازيهاي هلند رو نديده بودم اما اينجور كه اين كولاك كرده بود گفتم قهرمان ميشه.
اما وقتي ديشب تا نيمه اولشو نشستم نگاه كردم فهميدم روسيه خيلي بهتر داره بازي ميكنه و دلم گفت شگفتي رقم مي‌خوره.»

کاری به این که چی پیش بینی شده بود و کی قهرمان می‌شود ندارم. برای کلکسیون خودم که دارم انواع باب و نایاب محمود را جمع‌ می‌کنم این نوع استدلال کارشناسی و پیش‌بینی یک مدرک غیرقابل انکار بود. در ابعاد بزرگتر کلکسیون محمود هم قضیه «یکی بیاد منو بدزده » را خوانده‌اید.

زیاده جسارت نیست. شب خوش

پانوشت: برای این که کسانی که با سرچ kazme__gheyz و کظم غیض و کاظم جون به اینجا آمد‌ه‌اند دست خالی برنگردد این صفحه شاید آنتی‌ ویروس کظم غیض باشد که کار شما را راه بیاندازد

2 comments

پاسخی بگذارید

