قبول شدم

اينجا قبول شدم. كارشناسي ارشد مديريت رسانه

حالا چه كار كنم؟

7 دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

7 پاسخ به “قبول شدم

  1. سلام آقای خواجه پور.
    تبریک خیلی اساسی بابت قبول شدنتون!
    پاگذاشتن تو حوزه ارتباطات فوق العاده است اونم تو مقطع کارشناسی ارشد.
    منتظر موفقیت های بعدیتون هستم.
    بازم تبریک.خیلی خوشحال شدم وفتی خبر قبولیتونو تو وبلاگتون دیدم

  2. محمدرضا

    سلام منم به عنوان یک شاگرد از این خبر خیلی خوشحال شدم
    تبریک عرض میکنم
    اوضاع کلاس چطوره؟بدون من زیاد درس ندینا. من الان تهرانم تا چند روز دیگه میام

  3. yousef

    مبارکت باشه، بهت میاد

  4. عزيز نوبهار

    نمي دونم بهت تبريك بگم يا تسليت؟!
    تبريك به مناسبت قبول شدنت و تسليت به مناسبت وقفه احتمالي در صحبت نو كه تازه جوندار شده بود. از اينكه مدتي از دستت راحتيم و شهر بدون وجود تو را حس مي كنيمكمي تا قسمتي خوشحاليم.
    حالا اين رشته مديريت رسانه كه گفتي چيه؟؟؟
    فكر كنم كار و بارت در آينده تو پايتخت دود گرفته باشه. برا پيشرفتت خوبه. حتما برو…
    روزي را مي بينم كه دكتراي رسانه اي داشته باشي.
    از حالا خداحافظ…

  5. فكر مي كنم مثل صادق ديگه بر نگردي…!
    خدا كنه ما رو يادت نره.

  6. manam tabrik migam

    Mobilam font farsi nadare
    Khili harf dashtam
    Bayad movafagh beshid

  7. محمد شمالي

    سلام
    با اين كه كمي دير شده؛
    ولي …
    تبريك!!!!

پاسخی بگذارید

