Amr و زکات دانش

خیلی وقت‌ها ساده‌ترین راه را برای انجام کار امتحان نمی‌کنیم. مصاحبه‌ای را با موبایلم ضبط کرده بودم که پسوند آن amr بود. اینترنت نداشتم و 10 یا 15 برنامه مختلف Convert و Multimedia را امتحان کردم. بار قبل ACDSee این گونه فایل‌ها را می‌خواند. اما این بار از این برنامه نمایش تصویر هم کاری ساخته نبود بعد از یک ساعت و نیم رفتم سراغ راه‌حل ساده، دستی و از داخل ویندوز پسوند را از amr تبدیل کردم به wav و فایل راحت در windows media player و هر برنامه پخش صوت دیگری اجرا شد.
این مطلب از برای زکات دانش و این جور حرف‌ها نوشته شده است. شما هم برای این که مشکل داران با پسوند AMR به اینجا رهنمون شوند در وبلاگ‌های خود 10 بار بگوید … amr amr amr الهی Convert Convert Convert بعد به اینجا لینک بدهید.

دسته‌بندی نشده

2 comments

  1. سلام بر محمد عزیز…
    خیلی دوست دارم جلسه مشترکی را با صحبتی ها داشته باشیم و در مواردی با هم گفتگو کنیم
    از الطافت برای نشریه شاکی دار شده صحبت لار سپاسگزارم

پاسخی بگذارید

