یوزارسیف و زن و فک و فامیلش

خدا این توفیق را به من داده است که تاکنون یک قسمت هم از سریال یوسف پیامبر (ع) ساخته برادر متعهد سلحشور را ندیده‌ام و این را از عنایات خفیه الهی می‌دانم.

اما خوب می‌دانم خیلی از مردم را این یوزارسیف کشته است. (سرچ کردم بله) برادر مصطفی زمانی بود که به خاطر توفیق ایفای این نقش از خدمت مقدس سربازی هم معاف شده است. در ضمن عکس یوزارسیف هم نداریم. عکس با گریم و بی گریم یوزارسیف هم نداریم. بعد از پستی که درباره فیلم کنعان نوشتم و تیتر کنعان بدون زلیخا و یوزارسیف را زدم. عده‌ای قلیل و کثیر از علاقه‌مندان حضرت یوزارسیف  از طریق گوگل به اینجا رهنمون می‌شوند.

عنوان سرچ مختلف است. شکل مختلف نوشتن و ترکیبات مختلف اما جدیدترین مورد را فکر کنم خواهری سرچ و جستجو کرده بود که می‌خواست بداند این حضرت یوزارسیف از نظر وضعیت تاهل در چه موقعیتی است. این احتمالاً خواهر مکرمه سرچ فرموده‌اند: «یوزارسیف و زنش»

مطالب مرتبط:

یوزارسیف و زن و فک و فامیلش همچنین شماره موبایل ایرانسل یوزارسیف همچنین ادبیات مصر باستان در یوزارسیف

13 دیدگاه

دسته خودنوشت

13 پاسخ به “یوزارسیف و زن و فک و فامیلش

  1. yousef

    بابا، هر یوزارسیفی که یوسف نمیشه

  2. یک دوست

    با سلام.میگم آقای خواجه پور مگه اشکالی داره مردم مخصوصا دخترهایه مدت سرگرم باشن (اصطلاحا الکی خوش باشن).به هر حال از بیکاری و آخرش هم افسردگی که بهتره. البته باور کنید من نه دنبال اسم اصلی یوزارسیف بودم که به اینجا اومدم و نه وضعیت تاهلش و میخواستمم بدونم ولی اتفاقی اونروز تو جام جم فهمیدم اسمش و و عکسش رو هم دیدم.البته از این یوزارسیف ها(فقط ظاهرش)و زلیخاها تو جامعه زیادن خدا کنه دل و چشمشون هم به پاکی دل و چشم پیامبر خدا باشه

  3. خیلی با حال بود کلی خندیدیم

    مخصوصا اون تیکه یوزارسیف و زن و فک و فامیلاش با اون

    کنعان بدون یوزارسیف

    ایول

  4. بازتاب: ادبیات مصر باستان در یوزارسیف « روزنامه نگار شهر خاكستري

  5. بازتاب: شماره موبایل ایرانسل یوزارسیف « روزنامه نگار شهر خاكستري

  6. بازتاب: جویندگان یوزارسیف « روزنامه نگار شهر خاكستري

  7. sareh

    به نظر آدم افسرده ای میای اگه کسی این فیلمو میبینه نه به خاطر چهره مثلا زیبای مصطفی زمانی یا چیزاییه که شما (با حالتی سرخورده از اینکه چرا شمارو به عنوان بازیگر نقش یوزارسیف پیامبر انتخاب نکردن)تو این صفحه نوشتین بلکه همه میخوان بدونن این پیامبری که اینقدر اسمش تو قران اومده و مورد قبول خدا بوده چه زندگی داشته همه ما تاریج گذشته رو دوست داریم همین نه سرچ کردیم یوزارسیفو زنش و نه …

  8. ترنم

    اقا یعنی چیییییییییییییییییی؟این که نوشته دسترسی به سایت ممکن نیست پس من چطوری برم تو؟؟؟؟؟؟؟

  9. غریبه

    خداخداوند بر توفیقات ضاله شما بیفزاید

  10. شیدا

    خیلی دوست دارم یوسف پیامبر را ببینم

  11. زهرااسماعیل پور

    من عاااااااااااااااااااااااااشششششششششششششششششششششششششق مصطفی زمانی ام یعنی طوری که شبا کلییییییییییییییییییییی گریه میکنم خییییییییییییییییییییییییییییییلی دنبالشم که شمارشوپیدا کنم اما بی فایده بود

  12. maryam

    منم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییللللللللللللللللی عاشششششششششششششششششششششششششششششششششششششق مصطفی زمانی ام اما شمارهاش راندارم هرشب یههههههههههههه عالمه گریه می کنم حتی سوره ی یوسف پیامبر را حفظ کرده ام به خاطرایشون بامعنی ilove

پاسخی بگذارید

