یکشنبه خیلی غمگین

 

یکشنبه غم‌انگیز … تا شب دوام نمی‌آورم

در تاریکی و سایه … تنهایی مرا می‌آزارد

با چشمانی بسته تو از کنارم می‌روی

تو آرامیده‌ای و من تا صبح منتظر

سایه‌های مبهمی را می‌بینم از تو خواهش می‌کنم

به فرشته‌ها بگویی مرا در اتاقم تنها بگذارند

یکشنبه غم‌انگیز

چه بسیار شنبه‌ها تنها در سایه‌ها

و من امشب خواهم رفت

چشمانم چون شمع پر فرغی می‌درخشد

دوستانم برایم گریه نکنید که مزارم نور باران است

به خانه باز می‌گردم جانم به لب رسیده است

در سرزمین سایه‌ها تنها به خواب می‌روم

یکشنبه غم انگیز

يکشنبه به سراغم بيا

ازچشمان باز من در تابوت نترس

چشم‌هايم را نبستم تا يک بار ديگر ببينمت

انگار هر اتفاقی در محدوده سال‌های 1930 تا 1950 افتاده است بی برو و برگرد به آشویتش و کشتار یهودیان ربط دارد. در کنار آن عادت فراجنسی را هم اضافه کنید. چیزی که واقعاً به شما می‌قبولاند که دارید یک فیلم قرن بیست و یکی را می‌بینید. گذشته‌ها از این‌ها یکشنبه اندوهناک فیملی دیدنی و البته شندینی است یک افسانه پریان درباره قدرت موسیقی که انگار واقعی هم بوده است.

فکر می‌کنم نباید زیاد درباره این فیلم حرف بزنم.

پیش‌نهاد: ارزش دیدن دارد

آهنگ را بشنوید و یادداشت رادیو زمانه  را بخوانید و تاریخ واقعی یکشنبه غمگین

پاسخی بگذارید

