چراگاه‌های تهران

روز دوشنبه یکی از بدترین برنامه‌های درسی را داریم. یعنی 8 تا 10 بعد هم یک تا سه و بعد از آن 5 تا 7 کلاس دارم. حالا به این وضعیت اضافه کنید که بعد از خرکاری پریشب که با یک ساعت و نیم همراه بود. دیشب ساعت هفت و نیم خوابیدم و هفت و نیم صبح بیدار شدم. با این انرژی و نشاط می‌آیی سر کلاس و بعد کلاس هشت صبح تشکیل نمی‌شود. مدیریت اسلامی داشتیم و دکتر عابدی جعفری همایشی در دانشگاه داشت و کلاس مالیده شد. این دکتر عابدی جعفری هر چند سن ما قد نمی‌دهد گویی وزیر اقتصاد دولت دوم میرحسین بوده و فکر کنم این دوره هم از اعضای فعال ستاد او باشد. با این وضعیت اگر خدا توفیق دهد این کلاس مدیریت اسلامی پادرهوا خواهد بود حسابی. با این وضعیت فرصتی برای نفس کشیدن و وب‌گردی و چرت نویسی فراهم شد.

در حین گودرخوانی به وبلاگ میزغذا رسیدم. معرفی‌های خوب و خودمانی از چراگاه‌های تهران دارد. دست‌اش درد نکند ولی به خدا تحریک مردم عاقبت خوشی ندارد. از آنجا در ادامه کنکاش خود به سایت فیدیلیو رسیدم که گفتم بد نیست برای رضا خلق و خدای خلق معرفی کنم که برای پیدا کردن رستوران و چراگاه‌های تهران خیلی دچار مشکل نشوید. اگر رفتم خبرتان می‌کنم. البته من از آن آدم‌های همه چیز خور هستم و خیلی گیر نمی‌دهم. به خاطر همین رستوران‌ها را به شکل چراگاه می‌بینم.

بی‌ربط  این که برنامه سیمرغ هم روی موبایل نصب می‌شود و برنامه سینماها را به شما می‌دهد.

پاسخی بگذارید

