Aw, Snap! گوگل کروم

هر چند من اینجا نکته کامپیوتری کم می‌نویسم اما این تجربه را داشته باشید.

این چند وقت از گوگل کروم Google chrome استفاده می‌کنم. بیشتر از همه به خاطر امکان آفلاین جی‌میل gmail که هروقت خواستید ایمیل‌های‌تان در دسترس است و کلی معطل شده‌ام تا آن چهار گیگ ایمیل منتقل شود به کامپیوتر خودم و همیشه در دسترس باشد.

اما این چند روز گوگل کروم به هم ریخته بود و کرش کرده بود و هنگ کرده بود و Aw, Snap! می‌داد که معلوم نیست چه فحشی است. سرچ کردم فارسی چیزی نبود. این پدر آمرزیده راه حل را گفته بود که خیلی هم ساده است. روی آیکن Google chrome روی دسکتاپ یک properties می‌گیرید. بعد در قسمت target بعد از نشانی یک فاصله می‌گذارید و این عبارت –no-sandbox را اضافه می‌کنی. Ok و تمام. آموزش تصویری در همان لینک بالا است.

ما را از دعای خیر خود در گذر پل صراط فیلــــترینگ این دنیا و آن دنیا بی‌نصیب نگذارید.

5 دیدگاه

دسته وبلاگی‌ها

5 پاسخ به “Aw, Snap! گوگل کروم

  1. سلام
    پس عکسهایی که تو همایش گرفته شد کو ؟؟؟؟؟

    برام به ایمیل بفرستید

    مرسی

  2. سلام
    ممنونم که به وبلاگم سر زدی

  3. به توچه

    اسسسلام وبتون رو کاملا مطالعه کردم . چیزی نبود جز خواطرات شخصی ان هم از نوع بدرد هیچ کس نمیخوره مطالبی بزن تا با خواندنش همه به حال بیان .من رو بیخیال ولی خودتون کل وبتونو بی طرف مطالعه کنید چیزی جز …….وبتونو ببندید این خاطرات رو واسه همون دوستاتون بگید بهتره چون کسی دیگه فکر نکنم خوشش بیاد

    • بسیار هم مفید و آموزنده بود. من اعصاب معصاب نداشتم از این به قول دوستمون فوشش و از سرچ گوگل رسیدم
      فقط نم دونم چرا برای من هنوز اون مشکل هست :))

  4. فاطمه حاجی زاده

    جناب به توچه، با عرض پوزش نظرتان به درد تنفگ بادی هم نمی خورد!
    این روزها همه گوگل کروم استفاده می کنند، شما چه طور؟!
    اولین کسی که بری اولین بار این را به من معرفی کرد گفت: گوگل چٌرمی (!) می خوای؟ خیلی جالبه ها!

پاسخی بگذارید

