من گوساله‌ام

برای بیرون آمدن از حال و ناله‌های نوستالژیک اگر خدا بخواهد و شما دست یاری بدهید. می‌خواهم برنامه وبلاگ را مرتب کنم. یعنی جوری باشد روزی یک بار در این وبلاگ بنویسم. اصلاً شاید برای هر روز هفته یک جور مطلب را نوشتم. تا حالا چند دسته مطلب را آمده کرده‌ام. شما هم اگر پیش‌نهادی دارید بگویید.

وب گردی: همه عادت به گودر ندارند. سعی می‌کنم یکی از سایت‌ها یا لینک‌های به درد بخوری که در طول هفته به اشتراک گذاشته‌ام را معرفی کنم.

کتابخوانی: این را باید با بچه‌های انجمن شاعران و نویسندگان هماهنگ کنیم که مجموعه فایل‌های پی دی اف کتاب‌های به درد بخور دست بچه‌ها باشد و هر هفته درباره یک کتاب صحبت کنیم.

جک فلسفی: گاهی خاطراتی در جک‌ها است که در هیچی نیست.

میهمان: این آدم‌هایی که وبلاگ ندارند را مجبور کنم هر بار یکی‌شان برای اینجا بنویسد.

درس و مشق: هر بار یکی از نکاتی را که در دانشگاه یاد گرفته‌ام را اینجا بگذارم.

شخم زدن خاطرات: آقای حسنی امام جمعه محترم اردبیل کشاورزی را واجب می‌داند. خوب آدم تا شخم نزند که نمی‌تواند کشاورزی کند. حالا یا یک آدم را شخم می‌زنم یا یک موضوع را

این شد شش تا، هفتمی را شما پیش‌نهاد بدهید. از اول مهر برنامه روزها را مشخص خواهم کرد.

اما برای آغاز کار یک وبگردی داشته باشید:

برزگمهر حسین‌پور را شاید بشناسید. یک کاریکاتوریست است که در کنار علی درخشی فکر کنم توی استریپ از نظر مزه هیچ کسی به پای‌شان نمی‌رسد. از دوران گل‌آقا کارهایش خودب بود. به ویژه یک تیپ جوات در آورد که هنوز هر کسی بخواهد تیپ جوات را بکشد از روی آن کپی می‌کند. بعد از بزرگمهر حسین‌پور از اول چلچراغ در صفحه ما قبل آخر آن کارتون می‌کشید. انصافاً هم صفحه ساندویچ صفحه خوشمزه‌ای بود. از اوایل امسال این صفحه شده است «من گوساله‌ام». بزرگمهر سال قبل سایت‌اش بزی‌کارتون را راه انداخت اما وسط راه سایت پنجر شد و قرار است دوباره پاییز به راه بی‌افتاد. تا آن وقت می‌توانید گوساله بودن را در این وبلاگ «من گوساله‌ام» تجربه کنید. اگر کسی خبری از علی درخشی دارد هم خبرم کند. این کارتون برگزیده من از مجموع آن 31 با این یکی خیلی خندیدم.

5 comments

  1. همه اش خشن برای روزهای باقیمانده ی بیکار رمضون.
    اولین مورد رو برای موضوع وبلاگ نویسی این دوره انتخاب کرده بودم.چرا، چطور و چه فایلهایی را به اشتراک میگذاریم؟

  2. میگم یه روزشو بزار در مورد احمدی نژاد بحث کنیم. البته جای خالی یوزارسیف به شدت احساس میشه جومونگ هم انگار داره تموم میشه.

  3. سلاسلام مریمی هستم از رهگذر …پرسیدی راجع به کلاسهای آموخته …ترم دو رو نیمه کاره رها کردم …می دونم که جواب میده ..فقط باید ممارست کنی …اگه بخواهی بدونی ..باید بری جاهای که کلاس داره از ترم اخر بپرسی

    راستی ..میشه چند تا فیلم خوب برام معرفی کنی …اخه من عاشق فیلم دیدنم …مخصوصا از نوع ترسناکش ….هوهوهو ….وای ترسیدم

پاسخی بگذارید

