برنامه کلاسی این وبلاگ

گاهی وقتی پای مطلبی قدیمی کامنتی می‌نشیند. فکر می‌کنم چه چیزها نانوشته مانده و اگر نوشته بودم حالا کسی با آن زندگی می‌کرد. اما حالا مصمم‌تر به نوشتن هستم. من هم که آدم کله‌خر این برنامه را سعی می‌کنم تا آخر سال 88 اجرا کنم تا ببنیم بعد چه خواهد شد.

شنبه: میهمان وبلاگ

خوب میهمان اولویت دارد. حتی شاید از وبلاگ‌نویس‌ها هم بخواهم که این یک روز به جای وبلاگ خودشان اینجا بنویسند. اگر میهمان پیدا نشد با توجه به فقدان نیروی مرد سالاری شنبه را با خواهش و التماس بدهم دست DNA و اگر باز هم نشد می‌شود مطلبی را بلند کرد.

یکشنبه: ماندنی‌ها

فیلم، کتاب، موسیقی یا هر چیزی فرهنگی که هر آدمی که سرش به تن‌اش می‌ارزد باید سراغ آن برود.

دوشنبه: وبگردی

یک سایت، یک لینک یا هر چیزی دیگری در وب که به نظر به درد بخور بیاید.

سه شنبه: سوال هفته

بنشنیم و کمی بحث کنیم یک سوال این هفته مطرح می‌کنم. بعد هفته بعد درباره آن سوال و دلایل طرح آن می‌پرسم و دوباره سوالی دیگر

چهارشنبه: یادداشت‌های سه و بیست و یک دقیقه نیمه‌شب

به یاد ستون آخر الف که عشق نوشتن بود در آن نیمه‌شب‌ها، شاید از گذشته‌ها شاید از امروزها

پنجشنبه: شخم زدن خاطرات

لنگ آدمی را هوا می‌کنم یا جایی یا موضوعی خلاصه می‌رویم به گذشته

جمعه: جک فلسفی

چیزی که خیلی وقت است به فکر آن‌ هستم. طنز خیلی جدی‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم. این روز تقدیم می‌شود به محمود باقری که زندگی مرام اوست و البته هم‌نام‌هایش

این هم از برنامه روزنامه‌نگار شهر خاکستری برای سال تحصیلی جدید ما هم همراه با شما به مدرسه می‌رویم. سعی ‌می‌کنم غیبت‌هایم کم باشد و البته امیدوارم شما هم همکلاسی‌های خوب و باحالی باشید. معلم‌ها را حالا می‌شود یک جوری دست به‌سرشان کرد تا به کار خودمان برسیم.

البته روال عادی وبلاگ سر جای خودش است. یعنی معرفی کتاب و فیلم و یادداشت‌های گاه و بی‌گاه هم خواهیم داشت. از این بعد اگر به گراش دات وردپرس بیایید دست خالی بر نخواهید گشت.


 

5 comments

  1. امروز یکی از دوستان تو محل کار پرسید هنوز تو کار شعری؟ گفتم خودم دیگه چیزی نمینویسم ولی هنوزبه ادبیات و مطالعه ادبیات که با کارم مرتبط نیست علاقه دارم. سعی خواهم کرد بخوانم. شما که تو این وادی هستین معرفی کتابهای جدید رو از قلم نندازین.شاید یکی خوشش بیاد و تهیه کنه. سپاس.

پاسخی بگذارید

