ارسال پیام

ح

هر چند من انگلیسی بیلمیرم ولی بین دوستان اهالی زبان و ادبیات انگلیسی زیاد داریم.

اما لطفاً کامنت نگذارید.

8 دیدگاه

دسته وبلاگی‌ها

8 پاسخ به “ارسال پیام

  1. سلاسسلام نمیشه این تاریخ نگار وبتون به شمسی باشه؟

  2. ببخشید حروف سلام زیادی تایپ شده

  3. lh

    کامنتدونی تون کامل نشون نمیده نوشته ها رو آدم فکر می کنه تای÷ نشده

  4. رضا

    با سلام مجدد خدمت شما
    دوباره امروز مطالب وبلاگ شما را مطالعه کردم معلومه واقعاً ارتباطاتی و رسانه ای هستید ولی خودمونیم ها اگه یه آدمی سطح تحصیلات آکادمیک نداشته باشه فکر نکنم از مطالبی که نوشتسد سردربیاره . ولی خوب من اینجور مطالب ها را خیلی دوست دارم یعنی اصلا به زندگی امیدوار می شم
    بگذریم
    من که با قصد و نیت قبول شدن در ارتباطات امسال وبلاگ شما را پیدا کردم و تموم قصد و نیتم این است که امسال قبول بشم خواهشا منو بیستر راهنمایی کنید آقا محمد
    ما ارادت خاصی به استان فارسی ها و گراشی ها داریم.GOLESTAN_ZANAN@YAHOO.COM

  5. یوسف

    دیروز که دیدم خیلی جلوی خودمو گرفتم کامنت نذارم و نذاشتم امروز می بینم 4نفر کامنت گذاشتن ( هرچند بی ربط به موضوع پست) به هر حال بسی باعث انبساط خاطر شد تماشای عکس فوق.

  6. حامد

    سلام سلام به همگی لتف کنید به من بگید چه جوری میتونم اسم و پیام
    شمارمو از این سایت پاک کنم

  7. نمی خواستم کامنت نذارم ولی فکر میکنم province معنی استان و ایالت و اینجور چیزا می ده.

  8. یوسف

    Province معنی استان میده, احتمالا اون عزیز تابلو بدست تو دیکشنری نگاه کرده دیده ولایت هم جلوش نوشته, ولی این ولایت به معنای استان هست نه ولایت فقیه. حالا این ایرادی نداره, مشکل اینجاست که خبرگزاری فارس اونو منتشر کرده و این سطح سواد اونارو میرسونه.

پاسخی بگذارید

