من در یک جمله

سه‌شنبه‌ها را گذاشته‌ام برای فکر کردم. یعنی وقتی آدم از درس و مشق فارغ شد و ترجیحاً یک سینمای نصف قیمت هم رفت. یک سوال بپرسد و بعد به سوال هفته قبل جواب دهد.

سوال هفته:

من در یک جمله کی هستم؟

می‌خواهم بدون آن که نام و نام خانوادگی خودتان را بنویسید. خودتان را در یک جمله معرفی کنید. هفته بعد در این باره حرف خواهیم زد و یک سوال دیگر را آغاز می‌کنیم.

13 دیدگاه

دسته پرسش‌های با پاسخ

13 پاسخ به “من در یک جمله

  1. !!!

    پیشنهاد: خودمان را در ابعاد مشخصی معرفی کنیم.
    من: اجتماعی: برونگرا و خواهان ایجاد رابطه منطقی با دیگران – سیاسی: اصلاح طلب – مذهبی: متوسط – اقتصادی: متوسط – اخلاقی: خوش خنده (علی بی غم)

  2. من اعتقاد دارم اگر ادبیات نمی‌تواند دنیا را نجات دهد، من را می‌تواند نجات دهد.

  3. آذین

    جناب من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

  4. parvaneh

    منمن همونم که ادبیات پسندم بوداز بوی خون نفرت داشتم ولی حالا دستم به خون خیلیها آلوده شده.

  5. parvaneh

    بیش از یک جمله شد.اصلاح میکنم. من مثنوی هفتاد من کاغذم.

  6. زندگي تفسير سه کلمه است : خنديدن …. بخشيدن …. و فراموش کردن …. پس بخندو ببخش و فراموش کن.فکر کنم در من صدق می کند.

  7. چنان باش که به همه بتواني بگوئي چون من باش ! « کانت

  8. !!!

    فکر کنم از اون دسته آدمهایی هستم که اجازه میدم دیگران درباره ام اشتباه فکر کنند و راضی هم هستم.

  9. من آدمی هستم که مردم فکر میکنند بیشتر از خودم ، مرا می شناسند.
    +

  10. من آدمیم که دوست دارم به خدا برسم

  11. بازتاب: بیگانگی از خود « روزنامه نگار شهر خاكستري

  12. Hamid_shz

    من تیر آخرم از کمان آرش

پاسخی بگذارید

