دانلود کنید تا شاید رستگار شوید

اگر شما هم کامپیوترتان به اندازه خودتان یا بیشتر از خودتان بیدار است. همیشگی با یک فشار روانی به عنوان دانلود روبه رو هستید. گاهی وقت‌ها بیکارید و باید دانلود کنید گاهی وقت‌ها خیلی کار دارید و به اندازه کافی از اینترنت‌تان پهنای باند نمی‌کشید این جور وقت‌ها دنبال یک چیزی هستید که بگذارید توی لیست دانلودتان تا مطمئن شوید که اینترنت شما هرز نمی‌رود. گاهی که اینترنت مجانی باشد این احساس هرز رفتن حتی شدیدتر از وقتی است که پول داده‌اید و در پایان ماه به اندازه لازم مصرف نکرده‌اید.

شاید باور نکنید اما بیشترین جوش زدن من در اینترنت به خاطر این سایت هروتورکو است. هر چند دیگر کمتر حال و احوال کار گرافیک دارم اما این سایت هنوز در ریدرم است و هر روز چند فایل آن را باید با دردسر دانلود کنم. شاید روزی به درد بخورد. این چند هفته که اینترنت کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران را کشف کرد‌ه‌ام هم باید دیگر فیلم دانلود کرد. بیشتر از این سایت و در این شرایط استفاده از رپیدباز یک ضرورت است که دارم از تعارف مسعود سواستفاده می‌کنم و اکانت او را بر باد می‌دهم.

بعد از دانلود ریسمانی موزیک و عکس در چند سال قبل که سعید حکایت‌اش را گفت. وقتی آدم یک لوله پرفشار پیدا می‌کند یادش از درد بی‌درمان می‌افتد. کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران تا 12 شب باز است و سرعت دانلود اگر خدا یار باشد معمولاً روی 800 کیلوبایت در ثانیه تا 1.2 مگابایت در ثانیه است. از امروز هم کتابخانه دانشکده خودمان صاحب اتاق لپ‌تاپ شده گفتم تا شلوغ نشده چند فیلم دانلود کنم و این طوری شد که به هیچ کاری نرسیدم.

2 دیدگاه

دسته وبگردی

2 پاسخ به “دانلود کنید تا شاید رستگار شوید

  1. این درد همه است.الان دارم میریم یه چیزی بزارم تو لیست دانلودم :دی راستی کتابخونه دانشگاه تهران واسه عموم بازه ؟

  2. بیا. بعد می‌گویند چرا دانشجویان ما درس نمی‌خوانند. آخر وقتی می‌شود با سرعت چس کیلو در ساعت یک کتاب 500 صفحه‌ای را در نیم ساعت -فقط نیم ساعت، فکرشو بکن!- داونلود کرد، چرا سرعت به این بالایی توی کنابخانه مرکزی باشد؟

پاسخی بگذارید

