مهندس کشاورزی

اخطار: 18+

یک برادر زحمت‌کش مهندس کشاورزی برای ترویج می‌رود روستا. بعد کارش طول می‌کشد و با خودش می‌گوید این وقت شب ماشین گیرم نمی‌آید این روستاییان عزیر هم مهمان‌نواز هستند. خلاصه می‌رود در یک خانه را می‌زند و خانمی در را باز می‌کند. مهندس مورد نظر سرش را پایین می‌اندازد و می‌گوید:

«ببخشید من مهندس کشاورزی هستم. کارم طول کشید. می‌توانم شب را مزاحم شما بشوم.»

-: «اختیار دارید. من هم شوهرم رفته شهر و تو خونه تنها هستم.»

خلاصه مهندس کشاورزی مورد نظر وارد می‌شود و یک شام حسابی می‌زند توی رگ و نوبت خواب می‌رسد. بانوی محترم می‌گوید:

«ببخشید ما یه اتاق بیشتر نداریم مجبوریم هر دو نفر تو همین اتاق بخوابیم.»

-: «اختیار دارید. اشکال ندارد من مهندس کشاورزی هستم.»

-: «در ضمن من شب‌ها می‌ترسم می‌شه رخت‌خوابم رو نزدیک شما بندازم.»

-: «اشکالی نداره، شما راحت باشید من مهندس کشاورزی هستم.»

خلاصه این‌ها نیت خوابیدن می‌کنند و بانوی محترم می‌بیند که هنوز نه خبری نشد:

– :«مثل این که هوا خیلی گرمه. من لباسام رو در می‌آرم.»

– :«اشکال نداره. گفتم که مهندس کشاورزی هستم.»

دوستان عزیز فکر بد نکنند. قصد خودسانسوری هم ندارم و کار در همین حوالی متوقف می‌شود و بعد از یک خواب راحت تا صبح، مهندس مورد نظر صبح زود آماده می‌شود که برگردد به خدمت‌رسانی به ملت. وقتی که در حال گذشتن از حیاط هستند نکته‌ای توجه مهندس عزیز را جلب می‌کند.

«با عرض معذرت من در حیاط شما یازده خروس و یک مرغ می‌بینم. می‌خواستم بگویم از نظر ترویجی و با توجه به مطالعات من باید بر عکس باشد و در پرورش مرغ معمولاً تعداد خروس‌ها بیشتر از مرغ‌ها می‌باشد.»

بانوی محترم می‌فرماید: «آقای مهندس شما خودت رو ناراحت نکن. این یکی‌اش فقط خروسه و ده تا دیگه مهندس کشاورزی‌ان»

دیدگاه فلسفی

از این زاویه به این جک نگاه کنید که تنها مردان نیستند که زنان را به عنوان سوژه جنسی نگاه می‌کنند. این سوژه‌کردن از جانب زنان نیز دیده می‌شود. اما نکته ظریف‌تر این که عنوان مهندس یا دکتر بودن موقعیتی فرادستی را در اختیار دارنده قرار می‌دهد که راوی جک فانتزی‌های جنسی را نیز برای او تصور می‌کند.

کاربرد

زمانی که می‌خواهید هم اتاقی خود را به جرم نداشتن دوست دختر اذیت کنید.

برای کسانی که مدت زیادی از زمان ازدواج آن‌ها گذشته است.

زمانی که در کلاس دانشگاه تعداد پسرها از دخترها بیشتر است.

برای به یاد آوردن ویژگی‌های شخصی آغامحمدخان قاجار در کلاس تاریخ

وقتی وارد قسمت زنانه یک عروسی می‌شوید برای مطمئن کردن بانوان که خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

کاربردهای دیگرش بماند

نکات اخلاقی

فکر نکنید فقط مهندس‌های کشاورزی برای خودشان جک دارند. تا جایی که من خبر دارم رشته‌های حسابداری، کامپیوتر، لیسانس زبان، عمران، فیزیک هم دارای جک‌های اختصاصی هستند

هیچ وقت فکر نکنید که روستایی‌ها آدم‌های ساده‌ای هستند.

شرافت گاهی وابسته به موقعیت است.

حتی اگر مهندس کشاورزی هستید از آن‌ سوال‌های چرند نسبت تعداد مرغ و خروس را نپرسید تا ضایع نشوید.

مواظب باشید که خفاش‌ شب‌ها خود را به عنوان مهندس کشاورزی به شما قالب نکنند.

البته قضیه مهندس کشاورزی‌های دانشگاه آزاد متفاوت است. اگر مطالعات فرهنگی در زمینه جک داشته باشید آن‌ها را هم خواهید شناخت.

مرتبط:

اگر قرار بود به نتیجه برسند می‌رسدیم به جک «ببخشید صفحه چنده؟»

یک مهندس مکانیک با یک مهندس کشاورزی ازدواج می‌کند و بچه‌شان تراکتور می‌شود.

15 comments

  1. میگم اسم این روستا چی بود؟ خونه کی؟ ….. این سوالها رو پرسیدم چون یه رفیق دارم که می گه مهندس کشاورزی دارم و برای کار ترویج میخوام برم اونجا!….
    (گفتم کار ترویج نه تزویج!)

  2. مزیت بوفه نشینی در سرویس این است که همه دور هم می نشینیم و می خندیم. امروز صبح جک تان را برایشان گفتم، به همراه توصیفات فلسفی. بسیارمورد استفاده قرار گرفت. تا ظهر که برمی گشتیم، کلی کاربرد دیگر هم کشف کردیم.

پاسخی بگذارید

