خلاقیت

دارم با مهدی بازی می‌کنم و همسر گرانقدر کمی تا قسمتی حوصله‌اش سر رفته است. برگه‌ای را رو به من می‌گیرد و می‌گوید: این چیه؟

یک دایره کوچک کشیده است. فقط همین

می‌گویم: ناف

می‌گوید: آره. خوب تو از کجا فهمیدی؟

آدم این طور وقت‌ها چه جوابی بدهد.

12 دیدگاه

دسته قصه‌های من و همسر

12 پاسخ به “خلاقیت

  1. hamed

    شانس خوموئن=))

  2. بگو برو روان‌شناسی دوره بارداری بخوان!

  3. اين مخ بسيار زيادس است كه در نهفته است و كسي نمي داند.

  4. این نبوغ و حاضر جوابیات منو کشته برادررررررر

  5. محمود باقري

    بنده با نظر برادر مسعود موافق‌ترم!!!!

  6. فاطمه حاجی زاده

    وبلاگتونو تو سرویس با موبایل همیشه چک می کنم. جالباشو می دم بقیه هم بخونن. بعضی هاشو هم سر کلاس می خونم. دوستام حالا دورا دور با بچه های صحبت نو آشنا هستن.

  7. پروانه

    یادگاری عزیزیه محل اتصال به مادر تو همه هم مشترکه.

  8. نمک زاغه برای عدم چشم خوردن مفیده… با با خلاقیت…

  9. این فاطمه هم خیلی مثبته ها. اگه من بودم می گفتم نه یه چیز دیگه است:دی

  10. با این تیز هوشیی که شما دارین بپا ندزدنت!i

پاسخی بگذارید

