نتیجه بازی پرسپولیس – استقلال

سیزده بهمن 1388 بازی استقلال و پیروزی بعد از شش تساوی یک بر یک این بار با پیروزی دو بر یک پرسپولیس و شوت نهایی کریم باقری همراه بود. شوت کریم برای من که یک «قرمز کمرنگ» هستم هم هیجان انگیز بود. اما نتیجه بازی چیزی دیگری بود:


این نتیجه من در پایان بازی بود. البته با رکوردهای دور از دسترس شیرازم که یک سطل را پر می‌کردم قابل مقایسه نیست ولی حداقل تجدید میثاقی با آن روزهای حماسه و خاطره بود. حالت مورد علاقه من برای تخمک شکاندن این است که تخمک داخل یک پاکت کاغذی باشد، پوست‌هایش را بریزم داخل سر سطل آشغال و هر نیم ساعتی که دهانم کاملاً خشک شده بود و پوست لب‌هایم سفید شده است ده دانه تخمک را همین‌طوری بریزیم توی دهانم و دندان بزنم. کنار دستم هم فیگور کاکائویی باشد که وقتی نوک دندان‌هایم تیز شد فیگور را بیاندازم زیر دندان.

تخمک هم فقط یک مدل است. تخمک هندوانه ترجیحاً آرژانتینی که آدم ربع ربع‌ کیلو از خشکبارفروشی سر خیابان رودکی شیراز بخرد. وقتی می‌رود سینما تخمک‌ها را بریزد توی جیب‌اش و پوست‌اش را بریزد داخل پاکت تا وقتی کنترل‌چی نور چراغ قوه را می‌اندازد روی صورت‌ات به جای پاکت تخمک‌ها، پاکت پوست‌ها را به او تحویل بدهی.

10 دیدگاه

دسته شخم زدن خاطرات

10 پاسخ به “نتیجه بازی پرسپولیس – استقلال

  1. یعنی همش خودت خوردی؟…..نکنه مال یه سال پوست تو ظرف جمع کرده باشی….جل الخالق

  2. یوسف

    تک خوری بوده یا جمع خوری؟

  3. همیشه به پوستک مثل کتاب زمین شناسی نگاه میکرده ام. همان قدر بی اهمیت و خشک. اما از پوست تخمک به اندازه بعضی آدم ها بدم می آید. تا سوم راهنمایی که هیچ وقت تخمک دوست نداشتم و بعدش دندان تخمک خوری نداشتم…
    اما حالا با این مغز تخمه هندوانه های مزمز آدم با خیال راحت تخمک میخورد و لذت میبرد…

  4. فاطمه حاجی زاده

    1. هیچ تعجب نکردم که همه این پوست ها کار شما باشه، وقتی 3تا 3تا پیتزا ….(هنوز نتوانسته ام عکسش را بذارم، هیچ عکسی نمی شود گذاشت.)
    2. آن 7up آن طرفی کی خورده؟
    3. بیمارستان بودم، نتونستم قشنگ ببینم. رفتم ساندویچ بخرم به مغازه دار گفتم بزن 3، فقط 5 مین اونجا تونستم ببینم.

  5. من هم عاشق آجیل و تخمک هستم و مثل سنجاب تند تند می شکونم
    هیچ کس جرات نداره با من مسابقه تخمک خوری بذاره چون همه می دونن می بازن:دی

  6. منم حاضرم مسابقه بدم همتون رو حريفم.:دي

  7. بازتاب: پرسپولیس استقلال | وی پی ان

پاسخی بگذارید

