مملکت

می‌گویند چرا اطلاع‌رسانی نمی‌کنید؟

صحبت‌نو دات کام

وقتی ایمیل می‌زنی هم ایمیل برگشت می‌خورد.

12 دیدگاه

دسته وبلاگی‌ها

12 پاسخ به “مملکت

  1. مگر شرط شده از شیوه های الکترنیکی اطلاع رسانی کنید ؟ بلندگو دستی جانم بلند گو دستی…

  2. یوسف

    میدانید استفاده از فیلترشکن جرم است؟

  3. سركلاس تاريخ
    دبير: تو توي صحبت نو كار مي كني؟
    من:بله خانم. چطور؟
    دبير: شماها هيچي نيستيد!!
    من: وا. داريد توهين مي‌كنيد. چطور اين حرفو مي‌زنيد؟
    دبير: چرا اطلاع رساني درست نمي‌كنيد؟ چرا ميگيد اتحاد و آرامش؟ چرا نمي‌زاريد مردم شورش كنند؟ چرا مثل لاري ها نيستيد؟
    خلاصه اين بحث تا اونجا ادامه داشت كه يه منفي نوش جان كرديم!!!

  4. بلا به دور انشالله
    نامه مامه هم در کار نیست!
    خیره ایششالله….

  5. محمود باقري

    اگه فحشم ندي! كار من بوده!
    خيلي وقت بود شهرت و محبوبيتم كم شده بود!

  6. محمد جان؛
    من از شهرستان شدن گراش توی این روز ها ضرر بزرگی کردم (اگه 10 روز بعد بود واسم محشر بود).
    نتایج امتحانات نهایی ما رفته لار برای بازبینی اعتراضات و … اما گراش شهرستان شد و تا امروز نتیجه ها نرسیده و ترم دوم پیش دانشگاهی هم تموم شد و ما از تحصیل در پیش دانشگاهی (حداقل امسال) محروم شدیم.
    با آموزش و پرورش تهران تماس گرفتم هیچ خبری نبود و کسی جواب درست و حسابی به من نداد تا اینکه مجبور شدم به وزارت آموزش و پرورش تماس بگیرم اما باز هم، آش همان، کاسه همان تر !!!
    پس الان از دید منِ دانش آموزِ ضرر کرده، دولت عملکرد نامنظم و غلطی داره … دیگران رو کاری ندارم.

  7. من آخرش نفهميدم چطوري ازاين فيلتر‌شكن استفاده كنم. ولي خوب با اين اوضاع و احوال ديگه واقعا ضروري شده ياد بگيرم.

  8. خوب مسئله اینجاست که چه کسانی می‌گویند.

  9. شاید بهترین حرف زمین عدالت باشد آرمانی که همه به دنباشن
    http://gerash-policy.blogfa.com/

  10. چی بگم والله…..حالا اول چندتا فحش بده خالی شی ….ولی کسی دور برت نباشه که ما حوصله کمپوت آوردن برات از پشت میله ها نداریم…بعد هم کی حال داره بیاد کهریزک…

پاسخی بگذارید

