دستم را تو بگير

سخت ترين بخش كار اين بود كه به مادر گرامي و مادر همسر گرامي توضيح بدهي كه rest factory چيست و چطوري ممكن است با چند كليك اشتباه كل اطلاعات دانشگاه و اطلاعات صحبت نو و فيلم‌ها و الف‌ها و عكس‌ها از جمله عكس نوه گرانقدرشان بر باد برود. البته آن‌ها هم با تمام وجود سعي مي‌كنند ابزار همدردي كنند. بعد كار سخت تر اين است كه براي شان توضيح بدهي كه چگونه recover مي‌شود و چقدر امكان برگشتن به زندگي عادي وجود دارد. خوب اين‌ها اسمال نيستند كه خودش برود برايت دنبال برنامه recovery بگردد اما به قاعده آن‌ها نذر ابوالفضل چيزي كرده اند تا كمكي كرده باشند. حتي تو هم ممكن است نذر شابدول عظيمي بكني كه Disk Internal Partition recovery كارش را به سلامت انجام دهد. خوب گوشه اي از زندگي‌ات است  و دوست‌اش داري كه برگردد.

بله مثل اين كه اين اسفند خيال آدم شدن ندارد.

پانوشت: هارد اسكن مي‌شود و نيمه شب است مي‌روم كمي نود ببينم براي التيام. مادر با چشم‌هاي خواب آلود بيدار مي‌شود و مي‌پرسد: برگشت؟

پانوشت نهايي: با دعاهاي امت اهل نت و كلي توسل و توبه و استغاثه سرانجام برگشت اطلاعات موفقيت آميز بود و خسارت چيزي بيش از 2 تا 3 درصد اطلاعات نيست. البته همراه با يك روز تمامي كه وقت را گرفته و خواهد گرفت. به شكرانه به جز سفر شابدوالعظيم كه انشاالله ارديبهشت‌ماه با همراهي دوستان انجام خواهد شد بايد بنشينم آموزش ركاوري را هم بنويسم. از همدردي همه‌ي شما متشكرم. انشاالله گرفتار اين بلاي الهي نشويد مثلاً تصور كنيد من در اين مدت نيم كيلو تخمك آرژانتيني مصرف كردم و اگر نبود اين هم نمي‌دانستم چطوري بايد اين مصيبت را به خير گذشت تحمل كرد.

23 دیدگاه

دسته وبلاگی‌ها

23 پاسخ به “دستم را تو بگير

  1. ایشالا به حق پنج تن برگرده اطلاعاتت
    من که آش شله نذر کردم

  2. کاشکی زندگی یک همچین برنامه‌هایی داشت که می‌توانستی چیزها را سر جای اولش برگردانی.
    یاد هولدن می‌افتم. آنجا که می‌گفت «موزه‌ها خیلی خوبن، چون هیچ چیزی توشون تغییر نمی‌کنه. همه‌چی همون‌طور بی‌حرکت می‌مونه.»

  3. خدای من! این اتفاق فاجعه است.

  4. عبدالرضا ایزدی

    برگشتِ گوشه ای از زندگی ات ؟!!
    کم کم داریم نگران میشیم محمد . آرزو میکنم ریکاوری هر چی زودتر حاصل بشه .

  5. محمود باقري

    امان ازبدشانسي
    اينو ميگن يه ضدحال اساسي
    فكر كنم كل اطلاعاتي كه در مورد من داشتي ،پريده!

  6. حتما شنیدی که رشتی ها به چراغ خواب میگن شاهد ماجرا! الان احساس یه چراغ خواب رو به خوبی درک می کنم. فکر کنم مسعود و اسمال هم این حس رو داشته باشن!

  7. خندان

    می شه یکی واضح تر توضیح بده؟

  8. بنظرم از برکت سر این اتفاق کلی اطلاعات قدیمی پاک شده هم گیرت اومده…

  9. حال آدم رو ميگيره
    در حد كوچيكش رو تجربه كردم
    تا وقتي اطلاعاتم بر نگشت خواب نداشتم
    البته همه اش بر نگشت ولي بازم شكر خدا بيشترش برگشت

    مال شما هم مثل اينكه به خير گذشته… خدا رو شكر
    خب نذريش رو كي و كجا پخش مي كنين؟ يا كردين؟

    نيم كيلو …! خدا به اپي تليوم معده ات صبر دهد!

  10. انشالله سفربه شابدوالعظيم با خانواده يا تنهايي يا با بچه هاي صحبت ؟
    واقعا نيم كيلو تخمه ارژانتيني خورديد؟!!؟

  11. خدا مرگ ادم را برساند و چنین روزی نیاید…
    باید به فکر یک ، هارد بود

  12. فک کنم یه بک آپ بگیری بد نباشه

  13. دقت کنید هیچ وقت یه نفره ویندوز عوض نکنید.

  14. narges

    همشهری با این همه تخمه که شماخوردید فکر کنم باید کمی باشگاه برید تاوزن کم کنید.

  15. سیار

    سلام …
    اینو وقتی خوندی پاک کن
    وقتی داری فارسی مینوسی همه کلمات رو فارسی به کار ببر
    کلمه ای که ما در زبان لارستانی ( و حتی در لهجه شیرازی ها) برای نوعی تنقلات با عنوان (( تخمک )) به کار میبریم در زبان فارسی به تخم ماده گفته میشود که در تخمدان رشد یافته و جهت عمل لقاح آزاد میشود و کلمه مورد نظر شما (( تخمه )) که به دانه گیاهانی مثل هندوانه، خربزه ، کدو و …. گویند

    این مسئله رو در دو مطلب دیدم گفتم بد نیست بگم… البته جسارت نباشه … حالا دیگه شما بچه شهرستان هستین از ما بهتر میدونید …

  16. تخم خودش رو کشیده این بالایی تا مطلب رو توضیح داده!

  17. یک لحظه از خودم پرسیدم اگر آرشیوی از بین برود چه حسی خواهم داشت. فکر کردم دقیقه ای گریه میکنم…

پاسخی بگذارید

