کارنامه‌ی يک ماه گودرخوانی

سرانجام 32 ساعت پس از تحویل سال 1389 موفق شدم برای اولین بار در سال 1389 گوگل ریدرم را صفر کنم. شاید این اولین موفقیت امسال باشد. صفر کردن گودر از آن کارهای ضروری است که هر جوان معتاد اینترنتی باید انجام دهد تا بتواند به کار و زندگی‌اش برسد. به ویژه که این بار صفر کردن گودر با همراهی کیمیا انجام شد. یعنی در شب‌هایی که به لطف فرزندجان بیدارباش داشتیم تلاش برای صفر کردن گودر نیز در حال انجام بود.

البته در آستانه صفر شدن، مسعود میرزمانی با متوسط پنج مطلب در روز به عنوان فعال‌ترین گودریست گراش شش هفت تا مطلب مورددار شئر کرد.

برای اونایی که هنوز گرفتار گودر نشده‌اند عرض کنم که گودر یک جایی است که به طور ساده آدرس سایت و وبلاگ را می‌دهید و هر وقت مطلب تازه‌ای در سایت و وبلاگ مورد نظر منتشر شد می‌توانید به سرعت آن را بخوانید. مطلبی را هم که جالب است می‌توانید با زدن دکمه share به اشتراک بگذارید تا دوستان شما هم بخوانند. به همین سادگی حتی راحت‌تر از پختن نیمرو است که حداقل لازم برای رفتن به خانه شوهر است. حتی در گودر بر عکس رفتن به خانه شوهر لزومی ندارد شما خیلی هم خوشگل باشید همان بیکار و علاف بودن‌تان برای ازدواج با گودر کافی است.

برای آشنایی مقدماتی این مطلب را بخوانید و یا هر کدام از این آدم‌ها ذیل را فالو Fallow کنید. بعد از معرفی فعال‌ترین و با سابقه‌ترین گراشی گودر می‌رویم سراغ چند آدم دیگر که اگر اول راه هستید خواندن مطالب آن‌ها می‌توانید وقت شما را گوگل‌ ریدر پر کند.

برنده معرفی رسانه‌های اجتماعی: حسین مزیدی روزانه 33 مطلب

برنده جایزه‌ی دانش دوست و گودریست تازه‌کار گراشی: فاطمه حاجی‌زاده روزانه یک مطلب و نیم

برنده‌ی جایزه‌ی خود مطلب شئر کنی: سعید عالمی فقط هر وقت خودش را شئر کند.

برنده‌ جایزه‌ی share with note کننده: اسماعیل فقیهی دو مطلب در روز

برنده‌ی جایزه استفاده‌ي گودر بدل از وبلاگ: سعید توکلی پنج روز یک مطلب

برنده‌ي جایزه پرکارترین کامنت‌گذار در گودر: محمدامین نوبهار دو روزی یک مطلب

اما کارنامه‌ی یک ماه اخیر من در گودر این است که روزنامه حدود یک مطلب و نیم شئر کرده‌ام. مدیا نیوز سایتی است که مطالب بیشتری را از آن شئر کرده‌ام یا گذاشته‌ام سر فرصت بخوانم. بی‌بی‌سی، رادیو زمانه، خبرگزاری کتاب و مدیا نیوز پرمطلب‌ترین فیدهایی است که مروز می‌کنم که به قاعده خبرگزاری هستند. در بین وبلاگ‌های گراشی جواد اسدی در وبلاگ معماری‌اش پرمطلب‌تر از بقیه بوده است.

ساعت دو و سه نصفه شب با متوسط مرور ششصد مطلب پرکارترین اوقاتم بوده و اول صبح کم کار بوده‌ام و متوسط 50 مطلب را خوانده‌ام. در یک ما اخیر 8382 مطلب را مرور کرده‌ام. 54 مطلب را ستاره‌دار کرده‌ام که بعدنی باشد تا بخوانم یا دانلود کنم. 48 مطلب را شئر کرده‌ام و 5 مطلب را برای بقیه به صورت ایمیل فرستاده‌ام. در حال حاضر هم دارم 483 فید را دنبال می‌کنم.

این هم از کارنامه گودرخوانی یک ماه اخیر من. انشاالله همیشه گودرتان همانند کارنامه‌ي اعمال‌تان در روز قیامت پر محتوا و کم مطلب باشد.

11 دیدگاه

دسته وبلاگی‌ها

11 پاسخ به “کارنامه‌ی يک ماه گودرخوانی

  1. خدا نابودتان کند کهاز دوماه پیش با آموزش گودرتان ما را از مصرف سیگار اینترنتی به کراک اینترنتی کشاندید!!

  2. سال 1389 / سال صبر و استقامت سبز اندیشان بر شما مبارک [گل]
    انجمن معماران جوان

  3. اسماعیل فقیهی

    والللللللللللللللللللللا

  4. البته پدر گرامی ما را نگفتید..
    جایزه نفر اول گودر مردم(فرزند) خوانی با متوسط 100 مطلب در روز…

  5. خر چرا کامنت من نمیاد؟

  6. :)) با چه رویی تگ زدی منو تو این مطلب؟
    البته خوبه‌ها کلاً
    هرچی شخصیت واقعیم از وبلاگ و کلاً دنیای مجازی خودم دور بشه به نفعمه :ی

    • اسماعیل فقیهی

      مگه کسی که از صبح تا شب بشینه فیلم دون کنه شخصیت براش میمونه.
      خبر بده هاردمو بیارم

  7. منم امروز با مشقت زیاد صفرش کردم
    واقعا کشته ما رو حسین مزیدی با این تعداد شئر 🙂
    آدم دلش هم نمیاد مارک آل کنه

  8. فاطمه حاجی زاده

    من این موفقیت بزرگ رو مدیون همسر عزیزم acer و دوست گرامی ایشون ADSL دکون رایانت هستم.

  9. غلامعباس یحیی پور

    وبلاگlearn.persianblog.irبیشتربه درد خورد تا اون کتاب اگرسایت هایی از این دست (اموزشی با موضوع کامپیوتر و اینترنت) می شناسی معرفی کن

  10. من هم به نوبه خودم به همه رفقام تبریک میگم به خاطر برگزیده شدن

پاسخی بگذارید

