عادت‌های غذايی

در حال حاضر کیمیا نقش یک ماشین را بازی می‌کند که یا باید مواد اولیه دریافت کند یا این که ضایعات خارج کند البته این توانایی را دارد که هر دو کار را با هم انجام دهد.

هر چند اصرار زیادی نداریم اما تلاش‌های گاه به گاه DNA برای راضی کردن کیمیا به پستانک تاکنون موفق نبوده است. به خاطر همین عمل شیر دادن بیش از آن که برای تغذیه باشد نقش صداخفه‌کن را ایفا می‌کند. به دلیل هراس از خودزنی دستکش به دست کیمیا ست و به خاطر همین از خوردن دست‌های خودش هم محروم شده است.

اما چند شب بیش سرانجام از دست‌های خودم به عنوان پستانک طبیعی استفاده کردم و صدای ملچ و ملوچ کیمیا بلند شد که از خوردن دست من لذت وافری می‌برد.


در واقع مساله اصلی ما بازی‌هایی برای خواب کردن کیمیا است. تا وقتی که او به حالت گل آفتابگردان در بیایید و مطمئن شویم که خواب است.


و سرانجام این که چهارشنبه توفیق اولین گردش در تهران حاصل شد. اینجا هم پارک لاله است:

8 comments

  1. پس فردا هندسه دارم، اما امروز 1شنبه است و همچین پستی باید زده می شد، و من آمدم اینجا.
    یک گاز ملچ ملوچی نیاز دارد.

  2. سلام محمد چه خبر؟
    بچت از خودت خوشگلتره مرواس عروسيش
    راستي از روزنامه براي گراش چه خبر؟
    ببوسش !! دخترتو ميگم
    باي

  3. من باب تجربه توصیه میشود که ناخن هایش را زود به زود کوتاه کنید تا بتواند انگشتش را بمکد و از این رهگذر لدتی وافر ببرد.

  4. سلام. کیمیای زندگی ات را نگاه کن و لذت ببر. حالا بذار یه کم بزرگتر بشه اونوقته که دیگه هیچی وقت براتون نمیذاره. مهدی همچین بلایی سرمون اورده.

پاسخی بگذارید

