کتاب‌هايي برای شنیدن

سعید خواسته تا کمی کتاب صوتی معرفی کنم. راست‌اش من کتاب صوتی دانلود می‌کنم اما چون عادت به «صدا در حال حرکت» ندارم کمتر فرصت می‌کنم آن‌ها را بشنوم. اما فکر می‌کنم کتاب صوتی ایده خوبی است و به درد خیلی‌ها می‌خورد.

بین وبلاگ‌ها، وبلاگ راوی کارهای خوبی داشت. این وبلاگ به تازگی شده است سایت کتاب صوتی راوی و هنوز همه فایل‌های آن منتقل نشده است. با این وجود RSS آن را مشترک بشوید ضرر نمی‌کنید. فرهنگ سیاسی داریوش آشوری از کتاب‌های وبلاگ بود که برای پر کردن اوقات فراغت مناسب است.

در حال حاضر کتاب صوتی طنین بهترین مجموعه موجود است. من در کوچه باغ‌های نشابور را پیش‌نهاد می‌کنم.

این هم لیست کتاب‌ها و داستان‌ها موجود وبلاگ کتاب صوتی رایگان است.

و سرانجام ایران صدا هم سایت پر ادعایی است که البته کارت اشتراک نیاز دارد و بخش نمایش‌نامه و کودکان آن بهتر از بخش‌های دیگر است، چون کارهای رادیویی و با کیفیت عرضه می‌کند. پر خواننده‌ترین کتاب ایران صدا «دانستنی‌های شب زفاف‌»‌ و رمان «میزری» است. اگر کارت شارژ ایران صدا را خواستید بگویید تا در نمایشگاه کتاب برای‌تان بخرم.

4 comments

  1. زحمت بكش يه نسخه امضاء شده كتاب 9/10 حسين قدياني را برام بگير
    حتماً امضاي خودش باشه
    كلاه سرت نره
    و گرنه پولشون نمي دم
    حالا ، خودت يا مسعود زحمت اينكارو بكشين

  2. از لینکهایی که میگذارید، واقعا ممنونم.به درد من آماتور خیلی میخورد.
    قبلا از لینک» امیر قادری»(سینمای ما) هم خیلی استفاده کردم و میکنم.لینکهایتان دائمی بادا!

  3. ممنون از معرفی این لینکها دستت بی بلا. ولی باید بگویم باز کردن سایت راوی  همان و دریافت ویروس تروجان همان.

پاسخی بگذارید

