دلتنگ


دلتنگ و تنها

دلتنگ وقتی که دل تنگ هم بود.

1. این را وقتی که به تهران بودن فکر می‌کنم در ذهنم است.

2. شاید هر از چند وقتی یکی از آن طرح‌های کوچکی که کار کرده‌ام را اینجا بگذارم.

11 دیدگاه

دسته گرافیک

11 پاسخ به “دلتنگ

  1. جالبه.تا به حال به معانی مختلفش با حالتهای مختلف نوشتن، فکر نکرده بودم.یاد این شعر شاملو افتادم: کوهها با هم اند و تنهایند
    همچو ما ، با همان تنهایان

  2. خیلی قشنگ کار کردید.

  3. با اين سه پست آخري مطمئن شدم كه وبلاگت هك شده.

  4. فكر نمي‌كردم اينقدر احساساتي باشين!

  5. فرزانه استوار

    فکر کنم از پست بعدی دیگه باید بشینیم مسخره کنیم

  6. پسر مگه چقدر سنگ بودی تا حالا که با دو جمله احساسی همه رو متعجب کردی ؟

  7. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اين علامت تعجب ها به خاطر اينبود كه همه بهت گير دادن!!!
    راستش فكر نكنم احوالاتت نسبت به قبل فرق زيادي كرده باشه!
    شايد اون بعدت اينها را نوشته اما بازم واضحه كه اينها نوشته ي محمد خواجه پوره نه من يا يك نفر ديگه!

  8. فرزانه استوار

    امروز این را زدم توی الف.

  9. خیلی با نمک بود اتفاقا! به نظر من طنزش از رمانسش خیلی بیشتره.

پاسخی بگذارید

