ول نکن وسط حرف بری

گاهی وقت‌ها در گوگل ریدر و یا گوگل باز پایین مطلبی کامنت می‌گذارید یا لایک می‌زنید. ممکن است بعد از شما کسی در ادامه‌ی مطلب صحبتی اضافه کرده باشد. بی‌ادبی است که وسط یک گفتگو ول کنید و بروید. البته گاهی کامنت‌ها برای شما ایمیل می‌شد اما از امروز راه ساده‌تری برای دنبال کردن کامنت‌ها و لایک‌ها اضافه شده است.

در کارگاه وب2 درباره‌ی گوگل پروفایل زیاد صحبت کردم. امروز یک امکان جدید به گوگل پروفایل اضافه شده است. شما در صفحه پروفایل می‌توانید پست‌هایی که کامنت گذاشته‌اید یا لایک زده‌اید را هم ببنید. مثلاً در صفحه پروفایل مهدی عالمی همچنان می‌توانید پست‌هایی که او کامنت گذاشته را مشاهده کنید.


اما در صفحه پروفایل من و شاید پروفایل شما این امکان غیرفعال است. بقیه فقط می‌توانند پست‌هایی که درباز گذاشته‌ام را ببینند هرچند خودم شخصاً از طریق این قسمت می‌توانم کامنت‌هایی که گذاشته‌ام را پیگیری کنم. اگر «This section of your profile is only visible to you.» نوشته شده بود یعنی این که فقط خودتان به این قسمت دسترسی دارید.


اگر می‌خواهید که تنظیمات این قسمت را عوض کنید گزینه edit profile را بزنید. و اگر Display the list of people I’m following and people following me تیک داشته باشید لایک‌ها و کامنت‌های شما برای همه قابل دسترسی است. همچنین با فعال کردن این گزینه بقیه می‌توانند در صفحه‌های پروفایل شما لیست فالورهای شما را ببینند.


 

اگر نمی‌دانید گوگل پروفایل چیست در این صفحه مشخصات شما وجود دارد که بقیه می‌توانند از طریق آن با شناسه‌ی گوگل شما آشنا شوند. خوب است که با استفاده از Edit دستی به سر و روی این صفحه بکشید.

8 دیدگاه

دسته وبلاگی‌ها

8 پاسخ به “ول نکن وسط حرف بری

  1. خیلی سخت بود! سعی می کنم بفهمم و یاد بگیرم.

  2. درود برشما همیشه موفق باشید

  3. ممنون از راهنماییتون
    از وقتی شما در موردش گفتید من هم کمابیش مشتاق شدم و می آم هر چند هنوز در دوره آزمون و خطا هستیم

  4. بابت یادآوری و تذکرتون ممنون
    درستش کردم

  5. عادت کرده بودم به اینکه زود به زود وبتو آپ میکنی ..

  6. سلام دوست عزيز
    با مطلب ديار ظالم آپم
    خوشحال ميشم سري بزنيد

  7. آیه در گودر امکان غیر فعال کردن کامنت هست؟

پاسخی بگذارید

