مجاورت و دوست‌داشتن

برای من دوست داشتن ایجاد می‌شود. یعنی چیزی نیست که یک باره شکل بگیرد و در یک نگاه عاشق شوم و این جور چیزها. دوست داشتن برایم حاصل مجاورت است ذره ذره جمع می‌شود و محکم می‌شود. این مجاورت هم ممکن است فیزیکی باشد هم ممکن است فکری است. مجاورت‌های فیزیکی در خیلی اوقات به دوستی منتهی می‌شود. دوستی‌های دوران سربازی، دوستی‌های خوابگاه دانشجویی از این مجاورت‌هاست. مجاورت‌های فکری هم داریم مثل آدم‌هایی که وبلاگ‌شان را می‌خوانی یا نویسنده‌هایی که کتاب‌شان را می‌خوانی کم‌کم به سرنوشت آن‌ها علاقه‌مند می‌شوی.

این‌ها را برای این گفتم برسم سر قضیه کیمیا وقت تولد درباره احساسم نوشته بودم. حالا که مدتی با هم مجاورت داشته‌ایم. با هم وبلاگ خوانده‌ایم. با هم نخوابیده‌ایم و با هم آواز خواند‌‌ه‌ایم و با هم در جلسات انجمن شرکت کرده‌ایم. (هر چند خانم استوار، کیمیا را آدم حساب نکرد و اسم‌اش جزو حاضرین نبود) اوضاع کمی فرق کرده است. این کنار هم بودن کم‌کم به آن دوست داشتن شکل می‌دهد. البته همه این‌ها بهانه‌ای بود که طبق درخواست‌های شما چند عکس از کیمیا بگذارم.

کم‌کم یاد می‌گیرد که آدم را تحویل بگیرد.


کم‌کم دارد حوصله‌اش سر می‌رود.


گاهی وقت‌ها باید از دست بعضی‌ها نجات‌اش داد.


و البته می‌شود یادش داد که خودش از خودش دفاع کند.

این هم آن لبخندی که درخواست شده بود.

و اگر کسی عکس‌های بیشتر در پیکاسا

13 دیدگاه

دسته کیمیا خواجه‌پور

13 پاسخ به “مجاورت و دوست‌داشتن

  1. جالب بود بازم سر می زنم
    من شما رو به پیوندهام اضافه کردم دوست داشتید منم لینک کنید

  2. دقیقا همان احساس من. فقط نمیدانستم چطور بنویسمش!

    از کیمیا عکس گرفتن سخت است. نه؟

  3. یوسف

    فقط خدا کنه دوستی هایی که بواسطه مجاورت ایجاد میشه یه خاطر مهاجرت از بین نره.
    ماشالله خانومی شده واسه خودش.

  4. امیدوارم این دوستی تا همیشه ادامه داشته باشه

  5. هزار ماشاالله.
    عسل.خنده اش واقعا قشنگه!.

  6. بعضي وقتاهم به خاطر مجاورت بيش از حد دوستي ها از بين مي رود. مثلي هم است كه ميگن دوري و دوستي!

  7. نگاهش آدم و مجذوب ميكنه.هزار ماشالله …

  8. عاطفه

    ماشالله هزار ماشالله دخترتون خيلي ناز و خوشگله
    من همش ميترسم اينو چشمش كنن

  9. b.a.l

    راستي اون روز كه بغلش كردم يادم رفت بگم كه بچتون پفكيه !
    آدم فكر مي‌كنه تپل شده اما بغلش كه بكني مي‌فهمي وزني نداره

  10. من هم که دوست داشتم بغلش کنم، هر روز که خواستم بیام انجمن یه کاری واسه م پیش میومد.
    اما اون عکسی که اون پسره داره می بوبسدش، خیلییییییی خوشمزه شده ه ه ..

پاسخی بگذارید

