لوگوهایی با کورل

گرافیک برای من یک اجبار بود تا علاقه. یعنی چون کس دیگری این کار را انجام نمی‌داد مجبور بودم خودم یاد بگیرم و گاهی برای دیگران هم انجام بدهم. شروع کار هم به خاطر الف بود که آن وقت‌ها برای هر شعر و داستانی یک عنوان می‌زدیم. از همان سال 79 کار با کورل و فوتوشاپ را شروع کردم.

امروز فایل‌های کامپیوتر هرمز را مرتب می‌کردم. بین کارها بخشی هم لوگوها و آرم‌هایی بود که ساخته بودم و مانده بود. خیلی‌هایش هیچ وقت استفاده هم نشده بود یا طرف بین پنج طرحی که زده بودم آن یکی که کمتر مناسب بود را انتخاب کرده بود.

این‌ها را گذاشتم شاید به درد کسی خورد. از امروز باز هم باید بروم سراغ تدریس فوتوشاپ

 

این یکی یادم نیست مال کیست و آیا استفاده می‌شود یا نه


سیب‌زمینی تنوری بوبک: طرف طرح دیگری را انتخاب کرد.

 

النقی: این یکی را به تازگی و عجله‌ای برای سایت‌شان زده‌ام.

 

مرحوم گلت:‌ خرمای گلت و آن طرح پشتی مثلاً گلت است.

 

 

خانه فرهنگ گراش: طرح اصلی فکر می‌کنم مال عبدالله صلاحی است.

 


بیمارستان امیرالمومنین علی علیه‌السلام گراش

 


دانشکده علوم پزشکی گراش : برای یک تندیس است.

 

 

بیت الزینب گراش: این طرح را هم فکر نمی‌کنم استفاده کرده باشند.

 

 

شهر طلا: برای مجید جمالی هنوز هم استفاده می‌کنند.

 

مرکز تحقیقات ایدز و هپاتیت گراش: این طرح را البته بعد کمی تغییر دادند.

 

 

Ione: یک نام تجاری که طرح‌اش بد نشده

 

گروه فیلمسازی کیواناتی: این کیوان با کمی تغییرات استفاده می‌کنند.

انشاالله گروه فرزبول هم یک نشان برای خودشان می‌سازند.

مرحوم صحبت نو گراش

صنایع ساختمانی مرکزی: به درد هر مرکزی دیگری هم می‌خورد.

 

مهر: این هم یادم نیست کی و برای چه کسی بود.

 

خیاطی پارمیدا

 

تینا موبایل: لوگوی سمت چپ را انتخاب کردند.

 


لوازم آریشی توتیا: غلامحسین غفوری

 


پلاستیک‌ سازی وفا: خواجه‌گراشی

 

`

لوازم کادویی زارا: طرح ساده‌ ولی به نظر خودم خوبی است.

17 دیدگاه

دسته گرافیک

17 پاسخ به “لوگوهایی با کورل

  1. لوگوهاي جالبي بود.
    خصوصاione

  2. خیلی زیبا و جالب بود

  3. بوبك، گلت،i one خانه فرهنگ، كيواناتي و البته صحبت نو را دوست دارم.
    منتظر فرزبول هستيم.

  4. سلام. بعضی هاشو ندیده بودم.
    کامپیوتر من هم پره از این آرمها که برخی استفاده شده و برخی نه. پولش هم نمیدن بعضیا!

  5. در این مواقع باید گفت: «چه حوصله و دقتی آفرین!» دانشگاه علوم پزشکی و وفا و بیمارستان رو دوست تر داشتم.

  6. بسیار زیبا بود
    راستی پوسته رو عوض کردید مثل اینکه. درسته؟قبلا preesrow بود فکر کنم

  7. پلاستیک‌سازی وفا خوبه و اون مهری که پک‌من داره!
    همیشه هم از طرح خانه فرهنگ خوشم نمی‌اومده :ی

  8. بعد چند سال سردرگمی! بالاخره فهمیدم «موبایل تینا» درسته!

  9. حسن مقتدری

    سلام محمد خوبی. پایان نامه را دفاع کردی؟

  10. طرح های جالبی بود
    مخصوصا «شهر طلا» و «زارا» در حال موت:دی

  11. از توتیا خوشم اومد
    ولی صنایع فلزی آبشار خوب نبود. آبشار اسم خوبی واسه صنایع فلزی بنظر نمیرسه مخصوصاً وقتی جای نقطه هاش چرخ دنده باشه! دی:

  12. بیشتر طرحها شلوغند. من از بین اینها طرح وفا رو بیشتر از بقیه می پسندم که البته باز هم باید روش کار کرد. چون باز هم شلوغ به نظر می رسد.

  13. خندان

    من از Alnaqi و صحبت نو خوشم اومد.

  14. فروزبخش

    هیچ فکر نمی کردم گرافیست هم باشی
    بابا ای ول
    حالا کجا هستی؟
    شکر خدا زنده ای دیگه
    آهان یادم افتاد آره گرافیستی کتاب روشندل را یادم است خودت طرح جلد زدی
    پسر دنبالت است
    گیرت بیاورد زبانم لال کیمیا بی پدر می شود دی ان ای بیوه
    هر جور شده باهاش بتماس
    از ما گفتن
    و آرزوی شنیدن صدایت
    دیدارت

  15. از طرح وفا (سمت راستی) و مهر خوشم اومد…

پاسخی بگذارید

