مرد الکنی که دوست می‌دارد

تحمل مردی چون من که هنوز در کودکی‌ و جوانی‌اش غوطه‌ور است، سخت است.

مردی که سخت دوست می‌دارد و وقتی چون تویی را دوست می‌دارد الکن بودن کودکانه‌اش دوباره رو می‌شود.

دوست‌ات دارم به خاطر این که کسی چون تو را نمی‌شود دوست نداشت.

حالا در آستانه‌ی مادر شدن خوب‌تر از همیشه‌ای و من برای آن همه خوب بودن تو کم‌ام، کاش شایسته‌ی تو باشم.

Mohammad@

 

پانوشت: هفتم بهمن تولد DNA است. این را سال قبل به سرعت روی کاور یک سی‌دی برایش نوشتم.

19 دیدگاه

دسته قصه‌های من و همسر

19 پاسخ به “مرد الکنی که دوست می‌دارد

  1. محمود باقري

    آه آه آه
    خيلي رمانتيك بود.
    مي شه به فرانسوي ترجمه اش كنيد؟!!

  2. فاطمه آبازیان

    تولدش مبارک
    تولدت مبارک

  3. حسن مقتدری

    آه،خدای من

  4. از طرف ما هم به ایشون تبریک بگید

  5. نسرين خندان

    Happy Birth Day

  6. نسرين خندان

    حالا سي ديه جي بود؟

  7. 1. تولدش مبارک
    2. خواجه پور از نوع محمد تو هم بلدی حرف های اینجوری بزنی؟

  8. اگه خودت تونستی معنیش کنی یه جایزه پیش من داری.
    منم تولدشو تبریک میگم.

  9. پارمیس

    نه بابا
    واقعا عشق ماندگاره من که باور نمیکنم

  10. سلام…وبتون محشره….یه سر به من بزنید ..پشیمون نمیشید………خداحافظ

  11. امروز دیدمشون،اما نمیدونستم تولدشون بوده،از طرف ما هم تبریک بگید.
    (خوشم میاید برخلاف خیلی ها از گفتن احساساتتون توی وبلاگ واهمه ندارید).

  12. man ham be nobeye khodam dar donyaye majazi be ishon tavalodeshono tabrik migam be ghole pirezanha(eshalla sad saledo zendabe)

  13. کسرا

    سلام
    اینجا هم تولده؟چه کسی؟
    خلاصه تولدش مبارک.
    دم همه بهمنی ها تو سرمای زمستون گرم.
    در ضمن مرسی که اومدی اما من از کامنتت سر در نیاوردم.

  14. هدیه امسال چی؟ نکنه این مال امسال هم بود

  15. یه گراشی البته از نوع شهرستانیش

    تولد تولد تولدش مبارک. تولد من هم تو همین ماهه پس تولد خودم هم مبارک!

پاسخی بگذارید

