سبیل‌های بابام

دلم می‌خواد یک بنز داشته باشم. یک بنز خیلی گرون قیمت، فراری یا رولزرویس هم باشه مشکلی نیست. اون ماشین رو دم در خونه پارک کنم و با دوچرخه برم سرکار و توی خیابون بگردم. الان که موتور دارم اگه با دوچرخه برم ملت می‌گن: «بدبخت مورتورش رو هم فروخت» اما اون موقع که بنز دارم اگه با دوچرخه برم می‌شه «ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری» و مردمی بودن و کول بودن و این جور حرفا. برام دعا کنید.

10 دیدگاه

دسته دم نوشت

10 پاسخ به “سبیل‌های بابام

  1. به شدت با گفته هایتان موافقم

  2. acartoonist

    من قبلا يه همچين نوشته اي رو از خودتون خوندم. نخوندم؟ روياتون دوست داشتنيه

  3. پس سبیل بابات کجاست تو این پست؟

  4. به حق علی اکبر حسین موفق بشی
    این هم دعا
    دیگه بگو فردین شوری اینجوریه اونجوریه

  5. Icarus

    من فکر میکنم بعد از اینکه اون بنز رو خریدی این پست رو پاک کنی.

  6. نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

    نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. نوروز ۹۰ فرخنده باد . . .

  7. حسن نژاد-ا

    سال نو تبریک

  8. دلهاتان بهاری ٬ ایامتان به کام باد

    سال نو برهمه عزیزان و همزبانان مبارک

پاسخی بگذارید

