برنامه نوروزی روزنامه‌نگار شهر خاکستری

بعد از فیلتر شدن کل‌یوم وردپرس و بلاگر، اینجا کمتر نوشته‌ام. نه که در برابر فیلترچیان دست و پا بسته باشیم بلکه بیشتر قضیه این بود که حال‌مان را گرفته بودند. هر بار چیزی برای نوشتن از ذهنم می‌گذشت و نوشته نمی‌شد و می‌گذشت. تا اینجا را داشته باشید.

الان هم نوروز است. ملت هر کدام سرگرم حال خودشان، ابا و شرمی از این ندارم که بگویم نوروز برای من یعنی بطالت، و هر جوری که شده از دست آیین‌های آن در می‌روم. هر چند باید یک جور این روزها خود را سرگرم کرد. این یکی را هم داشته باشید.

خیلی کارهای مانده است اما برای من وبلاگ‌نویسی یک کار اصلی است. این را بگذارید کنار آن دو تای قبلی می‌شود دلایل تصمیمی که برای نوروز گرفته‌ام.

بین این همه که در بهار گرفته‌ام این یکی را دوست‌تر دارم

در این سیزده روز سعی می‌کنم هر روز کم و بیش چیزی بنویسم. تجربه هر روز یک موضوع در سال 88 به خودم ثابت کرد اگر مجبور به نوشتن باشم می‌نویسم. ببینم این‌بار چه اثری دارد.

تنها برنامه‌ای که برای نوروز دارم فیلم دیدن است و وبلاگ نوشتن شاید چیزی به نام استراحت و یا بهتر بگویم بطالت و بعد برگشتن سر زندگی

۱ دیدگاه

دسته خودنوشت

1 پاسخ به “برنامه نوروزی روزنامه‌نگار شهر خاکستری

پاسخی بگذارید

