کتاب‌هایی که به مقصد رسید

کیمیا دو سال و نیم را رد کرد و حالا می‌تواند کتاب را در دست‌هایش بگیرد و آن‌ها را احساس کند. کتاب‌های بچگی‌ام در یکی از کمدها خاک می‌خورد حتی فاطمه هم از آن خبر نداشت را در می‌آورم تا کیمیا خودش انتخاب کند. با تعجب به «فیل و فنجانٍ» نیمه نقاشی شده نگاه می‌کنند. این کتاب‌ها را با چنگ و دندان حفظ کرده‌ام اما حالا شاید کیمیا ورق ورق‌شان کند تا روی آن نقاشی بکشد. روزگاری روی کتاب‌هایم خیلی غیرتمند بودم. اما حالا یک جورهایی احساس می‌کنم کتاب دیگر آن ابهت‌اش را ندارد. کتاب‌های کودکی من به مقصدشان رسیده‌اند.  پیشتر از این که این کتاب‌ها از کجا آمده‌اند نوشته‌ام.

بچه‌های گراشی درباره کتاب و کتابخوان شدن نوشته‌اند. من قبلاْ نوشته بودم: «کتاب‌هایی که من را بزرگ کردند» و این هم مجموعه نوشته‌هایم درباره کتاب

۱ دیدگاه

دسته کیمیا خواجه‌پور, کتاب

1 پاسخ به “کتاب‌هایی که به مقصد رسید

  1. چه خانومی شده ماشاالله.

پاسخی بگذارید

