در اثبات زندگی عشولانه‌ی من

همسر گرانقدر رفته پیش فالگیر بعد فالگیره بهش گفته: همسرت از صمیم قلب بهت علاقه داره. یعنی اگر همون قدر که فالگیره به این موضوع معتقده من معتقد بودم یک زندگی عشقولانه ای داشتیم در حد گلابی.
حالا اومده می گه: یعنی تو از صمیم قلب دوستم داری؟ می گم: نه در این حد دیگه.
برای این که نظام فکری‌اش رو بهم بریزم می گم: این فالگیرها ذهن‌خوانی می کنن. بعد اون توی ذهن تو خونده که من از صمیم قلب دوست‌ات دارم و همون رو تحویل‌ات داده.
می‌گه: یعنی این فقط توی ذهن منه که تو از صمیم قلب دوستم داری.
می‌گم:چیزی توی همین مایه‌ها.
می‌بینم دارم این فرصت طلایی را از دست می دم.
می‌گم: البته اینا همه اش تئوریه شاید از صمیم قلب بهت علاقه داشته باشم. حالا می شه یک لیوان آب بیاری
می‌گه : نه

hearts_sprout_01_MRT

5 comments

  1. آخه اين چكارى بود مردى عزيز من؟!!! چرا احساساتش را جريحه دار ميكتى؟! هميشه هم صداقت صد درصد خوب نيست بخدا!! حالا اگه نود درصد هم دوست دارى و اون اصرار داره كه بگى صد در صد بگو جان ؛ چيزى ازت كم نميشه كه اضافه هم ميشه

  2. راستیتش دروغ به زن دیگر از مصلحت گذشته است و شده واجب عینی برای مردان فهمیده، موافق نیستید چند بار راست و حسینی در جواب سوالات خانمتون راست بگویید، قولتان میدم فردا صبح چلوی دکه روبروی گلزار شهدا ببینمتان که دارید کپی از فرم های مربوطه میگیرین!!!!!! والا …..

پاسخی بگذارید

