تو در زندگی با چون منی

این شکلی بود که انتخاب‌اش کردم و انتخابم کرد و این یک کلمه کوتاه «انتخاب» چندین سال طول کشید.
به جای وعده‌های قشنگ از سختی‌ها و این که باید من را تحمل کند برایش نوشتم و با این وجود انتخابم کرد.
نمی‌دانم چقدر DNA پانزده سال پیش است و مثل آن موقع فکر می‌کند. اما از این طرف که من باشم سپاسگزار تحمل‌اش هستم. برایش نوشته بودم: «زندگی کردن با چون منی سخت است.»
او این سختی را انتخاب کرد و پایش ایستاد تنها امیدم این است که این سختی را کمی برایش کم کنم.

1217192517091997337_144115524.jpg

از اینستاگرام به وبلاگ

بیان دیدگاه

دسته قصه‌های من و همسر, اینستاگرامی‌ها

پاسخی بگذارید

