‌ محمد خواجه‌پور دانش‌آموز کلاس دوم ابتدایی دبستان سلیمی گراش شوخی شوخی ۲۹ سال گذشت. تو بگو اصلا سی سال. شاید آن وقت‌ها یک سال خیلی بود اما حالا یک سال همین طور می‌گذرد و ۹۵ فرق زیادی با ۹۲ یا ۸۸ ندارد. درباره کلاس دوم می‌گفتم. از آن خرخوان‌های کلاس بودم. چند وقتی مبصر کلاس و بچه‌ها با گفتن «معلم کوچولو» احتمالا مسخره‌ام می‌کردند اما برای من یک جور تشویق بود. از آقای صداقت بعد از سی سال یک تصویر محو دارم آن سال‌ها هم کم مو بود و بعد بین روزها گمش کردم. اما چون به جای دفتر بچه‌ها را امضا می‌کردم تا چند سال امضایم «ص» صداقت بود. دوم دبستان الان چقدر دور است. سوم را جهشی خواندم و همه ان چیزی که در کلاس دوم بود، همه هم‌کلاسی‌ها جاماند. دستم به خاطره‌اش نمی‌رسد، تکرارشان نکرده‌ام و زیر غبار فراموشی گم شده. از آن فقط همین برگه لای یک آلبوم قدیمی به جا مانده است.

منتشر شده در اینستاگرام
بیان دیدگاه

دسته اینستاگرامی‌ها

پاسخی بگذارید

